Договір підряду
Договір підряду
на проведення оздоблювальних робіт
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО ОКСАНА МИХАЙЛІВНА, номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації 23540000000014641 від 08.01.2020, реєстраційний номер облікової картки платника податків 3006114704, зареєстрована за адресою: 08301, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Володимира Момота, буд. 44, кв. 85 (далі – Підрядник), керуючись законодавством України, публічно пропонує широкому та необмеженому колу осіб укласти на відстані договір генерального підряду на проведення оздоблювальних робіт (далі – Договір), зміст якого викладений нижче та міститься у відповідному розділі веб-сайту Підрядника за адресою в мережі Інтернет.
- Загальні положення
1.1. Цей Договір є публічним договором – офертою (пропозицією) Підрядника заінтересованій особі, що складає всі суттєві умови та інформацію щодо здійснення генерального підряду на проведення оздоблювальних робіт за допомогою засобів дистанційного зв’язку.
1.2. Заінтересована особа стає Замовником в разі прийняття, у встановленому порядку, оферти (пропозиції) укласти цей Договір.
1.3. Укладаючи Договір, Замовник підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений та згоден з його умовами, а також надає згоду на збір та обробку його персональних даних у визначеному Договором режимі.
- Визначення термінів
У цьому Договорі терміни вживаються в такому значенні:
- роботи – декоративне оздоблення стін та/або стель приміщень будівельними штукатурними сумішами, фарбами, що виконується Підрядником за допомогою його матеріалів і засобів на основі завдання Замовника, та пропонуються до продажу за допомогою засобів дистанційного зв’язку шляхом оприлюднення в Інтернет-магазині інформації про них, зокрема: про ціну, назву, опис, характеристики, гарантійний строк. Інформація про матеріали в Інтернет-магазині може супроводжуватися їх зображеннями (зразками нанесення);
- Замовник – дієздатна фізична особа, яка на момент укладання Договору досягла щонайменше вісімнадцятирічного віку, а у випадках, дозволених законодавством, і особа у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років, яка отримує інформацію від Підрядника, реєструє особистий кабінет та/або робить замовлення на роботи. У випадку, якщо особа платника за роботи та/або отримувач робіт є відмінною від особи, яка здійснила їх замовлення в Інтернет-магазині, замовником вважається особа, яка здійснила таке замовлення, а інші особи такими, що діють в його інтересах.
- Інтернет-магазин – сукупність сторінок (розділів), доступ до яких здійснюється за допомогою комп’ютерної програми (веб-браузера), та програмних модулів, об’єднаних єдиною системою керування, розташованих у відповідному розділі веб-сайту Підрядника за адресою в мережі Інтернет: https://quickdecor.com.ua/ . Інтернет-магазин створений та існує для здійснення будівельного підряду на замовлення;
- веб-сайт Підрядника – https://quickdecor.com.ua/;
- засоби дистанційного зв’язку – телекомунікаційні мережі, зокрема телефонний, рухомий (мобільний) зв’язок, інформаційні мережі, зокрема Інтернет, які можуть використовуватися для укладення цього Договору між Підрядником та Замовником на відстані;
- замовлення – адресоване Підряднику завдання на проведення робіт, вчинене за допомогою засобів дистанційного зв’язку в тому числі через особистий кабінет Замовника у Інтернет-магазині;
- особистий кабінет – віртуальній персональний розділ з обмеженим доступом, що створюється для Замовника на веб-сайті Підрядника внаслідок проходження Замовником процедури реєстрації, де відображається персональна інформація Замовника та служить для розміщення замовлень, управління ними тощо;
- місце проведення робіт – адреса місця безпосереднього виконання робіт, вказане у замовленні;
- каталог – підготовлена Підрядником збірка взірців його матеріалів в різних варіантах у стані, як вони виглядають нанесеними на поверхню в результаті виконання робіт за предметом Договору.
- Предмет договору
2.1. Підрядник зобов’язується на основі замовлення Замовника виконати роботи, а Замовник зобов’язується прийняти роботи та оплатити їх. Колір та структура готової поверхні повинні відповідати узгодженим взірцям.
Якщо Замовник вагається з обранням того чи іншого матеріалу для виконання робіт, його фактури, кольору, він має можливість спочатку зробити в Інтернет-магазині Підрядника замовлення (придбання) каталогу, який може бути повернутий Підряднику з відшкодуванням Замовнику його вартості за умови, якщо каталог залишається у нормальному стані, неушкодженим.
2.2. Роботи виконуються Підрядником з його матеріалу та його засобами. Замовник зобов’язується забезпечити наявність водопостачання у місці проведення робіт. Підрядник відповідає за неналежну якість матеріалів, що їм використовуються.
2.3. Датою укладення Договору (акцептом оферти) та моментом повного й беззаперечного прийняттям Замовником умов Договору вважається:
а) при вчиненні замовлення за допомогою засобів телефонного, рухомого (мобільного) зв’язку або засобом електронної пошти – дата оформлення замовлення Підрядником або його уповноваженою особою, якій Замовником надано деталі замовлення, та в тому числі персональні, необхідні для оформлення замовлення та можливості початку його виконання, і надання замовлення Замовнику.
б) при вчинені замовлення через особистий кабінет – дата проведення замовлення, при якій передбачається натиснення кнопки, проставлення галочки або іншого знаку в полі «Я приймаю умови публічної оферти» або будь-якого іншого фактичного підтвердження згоди з умовами Договору на веб-сайті Підрядника і надання замовлення Замовнику.
Оформлене замовлення вважається наданим Замовнику якщо воно надіслано йому в електронній формі за його реквізитами.
2.4. Необґрунтовані заперечення Замовника відносно прийняття ним пропозиції (акцепту оферти), у спосіб передбачений Договором, надає Підряднику право скасувати спірне замовлення в односторонньому порядку та позбавляє його від відповідальності за невиконання умов цього Договору.
- Порядок прийняття та оформлення замовлення.
3.1. Прийняття замовлення за допомогою Інтернет-магазину здійснюється цілодобово шляхом додавання Замовником обраних ним видів робіт та матеріалів їх виконання до віртуального «кошика» (корзини) та дотримуючись встановленої послідовності дій та підказок Інтернет-магазину. Оброблення такого замовлення здійснюється Підрядником в межах годин його робочого часу, які оприлюднено в Інтернет-магазині.
3.2. Прийняття замовлення за допомогою електронної пошти здійснюється цілодобово шляхом направлення Підряднику електронного листу із деталями замовлення (вид робіт, що замовляється, назва або код матеріалів для його виконання, площа, відносно якої потрібно виконати роботи, місце проведення робіт, прізвище, ім’я та по батькові Замовника, адреса електронної пошти, номер мобільного телефону для зв’язку, іншу інформацію) на адресу, зазначену в Інтернет-магазині. Оброблення таких замовлень здійснюється Підрядником в межах годин його робочого часу, які оприлюднено в Інтернет-магазині.
3.3. Прийняття та оброблення замовлень за допомогою телекомунікаційних мереж, зокрема телефонним, рухомим (мобільним) зв’язком, здійснюється Підрядником в межах годин його робочого часу, та за номерами засобів зв’язку, які оприлюднено в Інтернет-магазині.
3.4. Один примірник замовлення, оформленого за результатом його оброблення, передається Замовнику доступними у кожному відповідному випадку засобами, другий залишається у Підрядника. Якщо була проведена попередня оплата, то на бланку замовлення робиться спеціальна відмітка та попередження про можливість зміни вартості за наслідком контрольного обміру Підрядником площ у місці проведення робіт та вивчення стану поверхні.
3.5. Орієнтовний строк оформлення та формування замовлення до надання його Замовнику складає до трьох робочих днів з моменту його вчинення Замовником та проведення повної оплати за замовлені роботи. В разі, якщо замовлення зроблено у вихідний або неробочий день, строк оброблення замовлення починається з першого після вихідного або неробочого робочого дня.
- Ціна робіт і умови оплати.
4.1. Ціна каталогу, робіт визначається Підрядником і вказується в Інтернет-магазині. Ціна замовлення визначається шляхом сумування ціни всіх включених до замовлення видів робіт за стандартами їх виконання, матеріалів.
4.2. Ціна Договору дорівнює ціні замовлення.
4.3. Ціна робіт, сформована за наслідком подання замовлення, може бути змінена (збільшена або зменшена) Підрядником за наслідком проведення у місці проведення робіт до їх початку контрольного обміру, оцінки стану поверхонь, заміни обраних матеріалів, тону, про що сторони укладають письмову додаткову угоду.
4.4. Замовник здійснює оплату згідно замовлення у повному обсязі. Замовник самостійно обирає один з таких способів оплати:
1) безготівковий розрахунок;
2) за допомогою електронних платіжних засобів (платіжними картками) в Інтернет-магазині;
3) інший, запропонований в Інтернет-магазині.
При обрані безготівкового розрахунку, як способу оплати, відомості про реквізити для оплати Замовник отримує від Підрядника або в Інтернет-магазині.
Розрахунок за допомогою електронних платіжних засобів (платіжними картками) здійснюється Замовником безпосередньо на етапі розміщення замовлення в Інтернет-магазині.
4.5. Оплата здійснюється в національній валюті України.
4.6. Замовлення вважається оплаченим з моменту надходження повної оплати за замовлення на банківський рахунок Підрядника.
4.7. До моменту фактичної оплати замовлення контрольні заміри у місці проведення робіт не відбуваються, роботи не розпочинаються. У випадку несплати Замовником нової ціни замовлення за наслідком її зміни у випадках передбачених Договором, Підрядник має право зупинити проведення робіт і відмовитись від Договору.
- Виконання робіт
5.1. Роботи виконуються Підрядником відповідно до вимог експлуатаційної, технологічної документації виробників матеріалів та даного виду робіт і цього Договору.
5.2. Підрядник самостійно організовує виконання робіт з урахуванням умов Договору. Замовник може контролювати хід виконання робіт, не втручаючись у діяльність Підрядника.
5.3. Графік виконання робіт встановлюється у замовленні або у додатковій угоді після проведення контрольних обмірів на місці виконання робіт, виготовлення Підрядником взірця згідно замовленому матеріалу, фактури, малюнку, кольору та його узгодження Замовником. Узгодження взірця здійснюється власноручним проставлянням на його зворотньому боці напису «Узгоджено», власного підпису Замовника і дати підписання. Підрядник має право достроково завершити виконання робіт і передати їх Замовнику.
5.4. Замовник зобов’язується створити належні умови для забезпечення збереження у місці виконання робіт інструментів, устаткування, матеріалів Підрядника.
5.5. Підрядник розпочне виконання робіт за умови відсутності перешкоди не з його вини для цього, зокрема: відсутність доступу до місця виконання робіт на Об’єкті; відсутність водопостачання; наявність негативного впливу на роботи з боку інших суміжних робіт; неможливість забезпечити належну схоронність матеріалів та/або інструментів і устаткування Підрядника.
Підрядник має право призупинити виконання робіт без будь-якої відповідальності для себе в разі виникнення вказаної у цьому пункті перешкоди під час виконання робіт, своєчасно попередивши про це Замовника. Строк виконання робіт в такому випадку збільшується на строк затримки з часу настання перешкоди до її усунення. Якщо усунення перешкоди, що виникла, залежить від Замовника і він не зробив цього в розумний строк (два робочі дні з часу повідомлення), Підрядник має право відмовитися від Договору та право на відшкодування збитків.
5.6. Замовник зобов’язується забезпечити Підряднику (його субпідряднику(ам)) безперешкодний доступ до місця виконання робіт на Об’єкті, підключення до комунікацій водо-, електропостачання, водовідведення та користування ними, починаючи з першого дня виконання робіт, встановленого графіком та протягом усього періоду їх виконання, а також на період усунення недоліків (в разі наявності таких), проведення гарантійного обслуговування (якщо застосовується).
5.7. Підрядник зобов’язується попередити Замовника про те, що додержання його вказівок про спосіб виконання робіт загрожує їх якості або призводить до порушення діючих нормативно-правових актів (як то прискорене виконанні етапів робіт всупереч технологічним вимогам, виконані робіт без дотримання необхідного температурного режиму тощо), а також про наявність інших обставин, які загрожують якості або придатності результату роботи.
5.8. Підрядник має право без будь-якого погодження з боку Замовника залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед Замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі Підрядник виступає перед Замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником – як замовник.
- Порядок приймання-передачі робіт
6.1. Приймання-передача робіт оформлюється Актом приймання-передачі виконаних робіт, що підписується сторонами цього Договору.
6.2. Підписанням Акту приймання-передачі виконаних робіт Замовник також підтверджує, що йому повідомлені Підрядником вимоги, яких необхідно дотримуватися для використання результатів виконаних робіт.
6.3. Замовник зобов’язується не пізніше одного дня з моменту відповідного повідомлення Підрядника, оглянути готові до передачі виконані роботи та прийняти їх за Актом приймання-передачі виконаних робіт.
6.4. Якщо Замовник ухиляється від прийняття виконаних робіт, або від підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт за відсутності аргументованих зауважень (і таке ухилення триває більше двох днів), виконані Підрядником роботи вважаються переданими Замовнику в повному обсязі та без зауважень.
6.5. Замовник має право висловити при прийманні-передачі виконаних робіт аргументовані зауваження щодо відступів від умов Договору або недоліків таких робіт, які виникли з вини Підрядника, що фіксується Сторонами шляхом підписання дефектного Акту. Недоліки, зафіксовані в дефектному Акті, підлягають усуненню Підрядником протягом розумного строку, погодженого Сторонами, але не довше ніж: протягом 7-ми робочих днів (загальний строк), протягом 21-го робочого дня (спеціальний строк – у разі необхідності демонтажу / часткового демонтажу поверхні).
6.6. Якщо після приймання-передача виконаних робіт Замовник виявить відступи від умов Договору або недоліки таких робіт, які не могли бути встановлені при звичайному способі її прийняття (приховані недоліки), він зобов’язаний негайно повідомити про це Підрядника. Усунення таких відступів / недоліків здійснюється в порядку, передбаченому цим розділом Договору.
6.7. У разі виникнення між Сторонами спору з приводу відступів від умов Договору або допущених недоліків виконаних робіт або їх причин на вимогу будь-кого зі Сторін має бути призначена незалежна експертиза в порядку визначеному законодавством.
- Гарантійні зобов`язання виконавця
7.1. Підрядник гарантує якість результату робіт протягом гарантійного строку.
7.2. В разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку гарантійних випадків, що виникли з причини неякісного виконання робіт Підрядником, Підрядник зобов’язаний провести гарантійне обслуговування – усунути відповідні недоліки виконаних робіт власними силами та за власні кошти.
7.3. Якщо інше не буде визначено сторонами, гарантійний строк складає 12 місяців з моменту приймання-передачі виконаних робіт за Договором Замовником або з моменту, коли мала бути ним прийнята.
7.4. Гарантійними випадками в цілях даного розділу визначаються:
- відшарування декоративного покриття від основи (поверхні), при відсутності деформування самої основи (поверхні);
- осипання, обвалення декоративного покриття, при відсутності деформування основи (поверхні).
7.5. Гарантійне обслуговування проводиться у погоджені сторонами строки, перебіг яких відраховується від дати погодження сторонами обсягу робіт з гарантійного обслуговування.
7.6. Гарантійні випадки, виключення з них визначаються у Гарантійному сертифікаті, один з примірників якого надається Замовнику. Так, зокрема, гарантійне обслуговування не проводиться, якщо (не вважається гарантійним випадком):
- декоративне покриття піддавалося зовнішньому або внутрішньому фізичному руйнуванню, пошкодженню;
- під час експлуатації або проведення інших робіт до декоративного покриття ставилися недбало або не дотримувалися правил експлуатації, під чим розуміються наступні обставини, але не виключно: різного роду забруднення, в тому числі потрапляння фарби, чи то нанесення хімічних речовин, абразивне прибирання, вологе прибирання (для штукатурок на основі металів) тощо;
У випадку неможливості прийняття сторонами узгодженого рішення про наявність / відсутність підстав для проведення гарантійного обслуговування за цим підпунктом Договору, сторони мають звернутися до виробника декоративної штукатурки (покриття) за відповідною інформацією та/або роз’ясненням, які будуть вважатися безумовними і обов’язковими до виконання.
- деформовано основу (поверхню), на яку нанесено декоративне покриття, внаслідок причин, що не відносяться до роботи Підрядника;
- роботи (частина робіт) були виконані з порушенням технології (як то при прискореному виконанні етапів робіт, виконані робіт без дотримання необхідного температурного режиму внаслідок невідповідності його в місці виконання робіт тощо) внаслідок вказівок, вимог Замовника.
7.7. У випадку неможливості прийняття рішення про визнання гарантійних зобов’язань Підрядника перед Замовником шляхом переговорів, сторони мають право звернутися до незалежного експерта за експертним висновком, результати якого будуть вважатися безумовними і обов’язковими до виконання (окрім випадку, передбаченого абз. 2 п. 2 п. 7.6. Договору). Оплату послуг такого експерта здійснює та сторона, яка за висновком експерта порушила відповідні умови даного Договору.
- Відповідальність сторін
8.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором і законодавством України.
- Обставини непереборної сили
9.1. Сторони даного Договору звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання свого зобов’язання за Договором, якщо таке невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажору), під якими сторони розуміють визначені статтею 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» та підтверджені належним чином.
9.2. Сторона, зобов’язання якої знаходиться під впливом дії обставин непереборної сили, зобов’язана негайно письмово повідомити другу сторону про факт виникнення, вид та можливу тривалість обставин, які перешкоджають належному виконанню зобов’язань за цим Договором, та підтвердити дію обставин сертифікатом Торгово-промислової палати України. Якщо обставини непереборної сили будуть тривати більше 3-х місяців, сторони повинні будуть вирішити подальшу долю даного Договору.
9.3. Сторони запевняють, що на час укладання Договору керуються обставинами, пов’язаними з існуванням в Україні воєнного стану, усвідомлюють них і притаманні цьому ризики.
- Строк дії Договору та його розірвання
10.1. Даний Договір набуває чинності з моменту здійснення Замовником акцепту оферти (а в частині положень користування веб-сайтом та персональних даних – з початку користування веб-сайтом, Інтернет-магазином) і діє до повного виконання зобов’язань сторонами, за винятком випадків його дострокового розірвання.
10.2. Відсутність цього Договору, викладеного на папері, та скріпленого оригінальними підписами Замовника і Підрядника, не впливає на його чинність.
10.3. До закінчення строку дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін, оформленій у письмовому вигляді.
10.4. Сторони мають право розірвати цей Договір в порядку у випадках, передбачених цим Договором і чинним законодавством України, зокрема, Законом України “Про захист прав споживачів” із дотриманням наслідків такого розірвання.
Замовник має право у будь-який час до закінчення роботи відмовитися від Договору, виплативши Підрядникові плату за виконану частину роботи та відшкодувавши йому збитки, завдані розірванням Договору. Так, зокрема, у випадку відмови Замовника від Договору після укладання додаткової угоди за наслідком контрольних обмірів, затонований матеріал Підрядника для виконання робіт передається у власність Замовника, а з коштів, належно сплачених Замовником у повному обсязі за замовлення йому може бути повернено не більше п’ятдесяти відсотків від них.
- Персональні дані
11.1. Володільцем та розпорядником персональних даних Замовника є Підрядник. Підрядник здійснює обробку даних користувача веб-сайту, а саме: – даних, що надаються користувачем як при заповненні реєстраційних форм, так і в процесі замовлення, купівлі; – файли cookie; – ір-адреси; – параметри і налаштувань інтернет-браузерів (User-agent).
Підрядник збирає тільки ті персональні дані, які свідомо і добровільно надані Підрядником як суб’єктом персональних даних в цілях використання сервісів веб-сайту, Інтернет-магазину, що відповідно до вимог законодавства є згодою суб’єкта персональних даних на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої в цьому Договорі мети їх обробки.
При відвідуванні веб-сайту, інтернет-магазину фіксуються всі входи до системи. Підрядник не збирає будь-яку інформацію, до обробки якої, законодавством встановлені певні вимоги, як-то інформацію про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального покарання в скоєнні злочину або засудження до кримінального покарання, а також даних, що стосуються здоров’я, статевого життя, біометричних або генетичних даних (відповідно до статті 7 Закону України «Про захист персональних даних»). Підрядник збирає дані про статистику відвідування веб-сайту. Відомості можуть містити інформацію про з’єднання, трафік, браузер користувача, а також про дату, час, тривалість роботи в мережі Інтернет та знаходження на веб-сайті.
11.2. Обробка і зберігання наданих персональних даних здійснюється в дата-центрах, де розміщується обладнання, що забезпечує функціонування сервісів веб-сайту. Надані персональні дані обробляються і можуть зберігатись в базі персональних даних чи окремій таблиці бази даних веб-сайту. Місце зберігання та обробки персональних даних знаходиться за адресою: Україна, м. Київ, вулиця Петропавлівська, 50-б.
11.3. Персональні дані Замовника обробляються з метою забезпечення надання інтернет-сервісів веб-сайту, відносин у сфері купівлі-продажу товарів, виконання робіт за предметом цього Договору, в комерційних цілях, в тому числі для обробки замовлень, отримання інформації про замовлення, надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною поштою, мобільним зв’язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-якої іншої інформації про діяльність Інтернет-магазину; з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання документів.
Для цілей, передбачених цим підпунктом, Підрядник має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, адресу електронної пошти Замовника, а також відправляти повідомлення в електронних месенджерах, здійснювати дзвінки на переданий в телефонний номер.
11.4. Персональні дані зберігаються на термін не більше, ніж це необхідно відповідно до мети їх обробки.
11.5. Веб-сайт Підрядника, Інтернет-магазин розроблені таким чином, щоб якомога краще відповідати потребам їх відвідувачів (користувачів). Переслідуючи саме дану мету, на комп’ютер відвідувача завантажуються автоматично cookies-файли, які допомагають ідентифікувати відвідувача. Таким чином, Підрядник використовує cookies-файли для забезпечення персоналізації інформації саме для відвідувача.
Cookie – це текстовий файл або файли, що містять невеликий обсяг інформації, які надсилаються веб-браузеру і зберігаються на пристрої користувача. До таких пристроїв можна віднести комп’ютер, мобільний телефон або інший пристрій, за допомогою якого користувач відвідує веб-сайт. Файли cookie можуть бути вічними (вони називаються постійними файлами cookie) і зберігатися в комп’ютері, поки користувач їх не видалить або тимчасовими (такі файли cookie називаються сесійними), тобто зберігаються тільки до закриття браузера. Крім того, файли cookie поділяються на основні (вони встановлюються безпосередньо відвідуваним Сайтом) і сторонні (встановлюються іншими веб-сайтами).
Вся інформація, зібрана за допомогою експлуатаційних файлів cookie, призначена для статистичних та аналітичних задач виключно в межах мети обробки персональних даних.
Для оперативної доставки, більш якісного відображення і детального аналізу контенту на веб-сайті, Підрядник може користуватися послугами, які є власністю третіх осіб, наприклад, Gemius, Facebook, Twitter, Instagram, Alphabet Inc., та інші, які можуть використовувати файли cookie на пристрої користувача, під час роботи на веб-сайті. При цьому Підрядник не може вплинути на роботу файлів cookie, які використовуються такими третіми особами.
Якщо користувач не включає використання файлів cookie або навмисно видаляє всі файли cookie зі свого веб-браузера, то при подальшому відвідуванні веб-сайту, користувачеві буде повторно пропонуватися включення і використання файлів cookie. Інформація про користувачів отримана за допомогою файлів cookie не поширюється у відкритому доступі, а також є власністю особи, якій належить ресурс.
11.6. Користуванням веб-сайту, Інтернет-магазину або акцептом оферти Замовник добровільно надає згоду на збір та обробку власних персональних даних у внутрішніх записах Підрядника. Згода на їх обробку не має строку дії.
11.7. Крім цього Замовник підтверджує, що він є повідомленим (без додаткового повідомлення) про права суб’єкта персональних даних, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», обсяг яких йому зрозумілий, про мету збору та обробки даних.
11.8. Підрядник не здійснює передачу персональних даних третім особам, крім випадків, коли така передача є вимогою законодавства, на прохання суб’єкта персональних даних або в інших випадках, викладених в цьому Договорі. Замовник також погоджується з тим, що Підрядник має право надавати доступ і передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Замовника, не змінюючи при цьому мету обробки персональних даних.
11.9. Замовник має право на одержання будь-яких відомостей про себе у Підрядника, за умови подання письмової заяви із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, місця проживання (місця перебування) і реквізитів документа, що посвідчує особу, яка подає запит.
11.10. Підрядник використовує загальноприйняті стандарти технологічного та операційного захисту інформації та персональних даних від втрати, неправильного використання, зміни або знищення. Однак, не дивлячись на всі зусилля, він не може гарантувати абсолютну захищеність від будь-яких загроз, що виникають поза межами регулювання Підрядника.
- Гарантії та застереження
12.1. Зображення, відео зразків матеріалів для виконання робіт, розміщенні на веб-сайті можуть відрізнятися від їх реального вигляду за результатами робіт. Найбільш наближеними є відтворення матеріалів у каталозі.
12.2. Підрядник не несе відповідальності за точність и правильність інформації, або за події, що можуть бути викликані невиконанням Замовником зобов’язання надати дійсну, точну і повну інформацію про себе, що вимагається при реєстрації на веб-сайті або оформлені замовлення.
12.3. Замовник стає зобов’язаним та несе відповідальність за дії, що здійснюються на веб-сайті, в особистому кабінеті або Інтернет-магазині засобом його особистого кабінету (параметрів доступу) і від його імені. Підрядник не є зобов’язаним встановлювати особу, що робить замовлення, з метою її ідентифікації, проте, в разі виникнення у Підрядник підозр відносно несанкціонованого використання особою даних іншого Замовника, він може призупинити дії з оформлення замовлення або його виконання або відмовити в їх здійснені.
12.4. Підрядник вправі відмовити Замовнику в оформленні замовлення, якщо у нього виникнуть підстави вважати, що Замовник надав недостовірні дані, а також за умови недобросовісної, неетичної, поведінки або поведінки, що викликає у уповноваженого представника Підрядника підозр про неусвідомлення Замовником значення його дій тощо.
12.4. Зміст веб-сайту, Інтернет-магазину захищений авторським правом відповідно до законодавства України та міжнародного права. Забороняється змінювати, публікувати, передавати, брати участь у передачі або продажу, відтворювати (за винятком випадків, передбачених цим Договором), створювати нові твори, поширювати, виконувати, або яким-небудь чином використовувати зміст веб-сайту (включаючи програмне забезпечення) в цілому або частково.
12.5. Копіювання або використання всього або частини елементів веб-сайту Підрядника, Інтернет-магазину дозволено користувачам лише в особистих інформаційних цілях. Копіювання або використання змісту в інших цілях категорично забороняється. Будь-яке не обумовлене вище використання, включаючи розповсюдження, відтворення, переклад, переробку, здійснене без попередньої письмової згоди власника веб-сайту, Інтернет-магазину, вважається порушенням виключних прав цього власника.
12.6. Створення постійних гіперпосилань на головну сторінку веб-сайту Підрядника або будь-яку іншу сторінку веб-сайту на інших ресурсах в мережі інтернет можливе лише після попереднього отримання письмової згоди його власника.
- Інші умови.
13.1. Всі суперечки, що виникають в процесі реалізації положень цього Договору, вирішуються між Сторонами шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди в судовому порядку, відповідно до чинного законодавства України.
13.2. Підрядник залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни в цей Договір.
13.3. При виникненні питань Замовник має звернутись безпосередньо до Підрядника або в службу підтримки за телефонами чи електронною поштою, вказаним на веб-сайті або в Інтернет-магазині.